Vart är tidningen?

Har precis gått upp och verkligen piggnat till. Varför sitter jag med en Pepsi i handen så här på morgonen? Vart är min Tekokare? Varför har jag ingen kaffekokare? Varför dicker jag läsk på morgonen?
Pratade precis med Barrington Patterson som funderar på att komma till Sverige på K1 galan den 11 November på Hovet. Vore trevligt om så vart fallet!

Mycket att göra idag, känns otroligt kul! Saknar dock min dagstidning! Vad sysslar HD med? Vad sysslar DN med? Är det inga som kan leverera? Måste ju kunna scanna igenom all fotboll på morgonen, och utan att kunna det så blir jag en rastlös själ a'la Rickard Larsson (Bollbohemen..)


Min kära vän Olle ringde förövrigt nyss och hade lite problem med Spotify, men det löste sig! Lite tråkigt att man bor så långt bort, men men! Hoppas att kunna träffa han och hans familj lite oftare i framtiden. En mycket god vän.

Efter att ha kommit med 2 högklassiga låttips så har jag pressen på mig inför detta inlägg. Jag ska försöka ha som policy att komma med låttips som skär sig från mängden, och jag ska försöka att inte pusha för låtar som spelas 24/7 på ex The Voice, det ska gå djupare än så! Men känner jag mig själv rätt så kommer det dyka upp en och en annan fluga här också..


Låttips: Landslaget - Tala om vart du ska resa



PS.
Nu när det värsta har lagt sig så kan jag säga följande. Efter att roma klappat ihop och tappat en 1-0 ledning mot Milan till en 2-1 förlust så är det inte svårt att konstatera att det idagsläget bara är EN spelare från Roma som platsar i det Italienska landslaget. Daniele De Rossi. Självklart hoppas vi på en comebackande Totti i målform till VM. Det är även surt att bekänna, men Roma är inte samma Roma utan kaptenen. Bara att hoppas att han inte blir lika skadebenägen denna säsong som förra, för då är det tack och hej topp 4.

För att försöka nudda lite på Tottis status i Rom, så kan man ju uttrycka det enkelt, Han är nog ensam om att jämnföras med Påven...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0