Vad blir det?

Helt förstörd. Har ätit ett bröd idag. Inte bra! Även en Munk kom jag på, och ett x-antal koppar kaffe.
FY, jag hatar ju kaffe. Varför envisas jag med att dricka det? Ska bli ändring!
Har bara stått och stampat idag känns det som, frustrerande.

Jag måste ändå sansa mig och ta ett djupt andetag. Varför ska jag stressa ur så fort jag inte varit på topp en arbetsdag? Är det så att jag har en för stor press på mig själv? Äh, jag vet inte!
Det värsta är att så fort jag har en sån här dag, och det är verkligen inte ofta kan jag säga, så blir jag så otroligt frustrerad, ledsen och förtvivlad.. Enbart på mig själv, men vad f-n är det för fel egentligen?

I nuläget så kan jag nog inte tipsa om någon annan låt än följande;

Låttips: Östen med resten - Pessimistkonsulten




Kommentarer
Postat av: Anders

Östen med resten? Då måste fantasin tagit slut.. Fan va illa!

2009-10-20 @ 23:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0