Tvättstugan..

Optimalt med tvätt tid från 06.00-10-00 ,  kanske inte? Vaknade inte förens 08 i vilket fall så det vart snabba ner till tvättstugan och sätta igång tvätten.
Ska iväg till Kansliet så fort tvätten är klar. Har lite att stå i under dagen. Antagligen har vi sportmöte under kvällen också.
Ska ringa och fixa boendet till en kille som kommer och ska träna med oss idag och imorgon.
Mentor Zhubi, tidigare från Örgryte. Ska bli intressant och se vad han har att komma med.
Ska bli intressant och se vad han kan tillföra, och om vi ska gå vidare med honom.

Ikväll kommer Simon på besök för att låna min lägenhet under 3 dagar. Helt OK för min del, jag ska ändå iväg på en liten turné från och med Tisdag morgon. Köpenhamn, Stockholm, Gävle och Borlänge. Eller? Jo Borlänge var tanken, då jag skulle specialstudera en spelare i Brage som i helgen ska kvalspela mot Qviding, dock har spelarens kontrakt gått ut och föreningen valde att inte förlänga det, mitt under pågående kvalspel?  Sen kan man ju fråga sig om vad det är för klass på föreningen i sig som har utgående kontrakt redan innan första november? Kaos..

Helvete nu regnar det ute igen.. Gillar det inte! Fram med solen igen!
Nu ska jag tvätta vidare innan det blir avfärd mot jobbet. Jag får se om jag hinner krita ner någonting innan jag åker iväg imorgonbitti, det märks..

Låttips: Ugly Kid Joe - Cats in the cradle

Kommentarer
Postat av: H-P

Skicka tvätten till materialaren i klubben. Om inte annat så tvättar en riktigt man på den första tiden på morgonen.Nyvaken kl.7 och tvätt är en grym kombination. Senast jag gjorde det så slängde jag in tvättmedelsförpackningen i maskinen, det blev jätte bra....

Du verkar trivas nere vid kontinenten, kul att höra. Kör på!

2009-10-26 @ 09:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0