Snabbgenomgång

Har äntligen kommit tillrätta i Skåne. Underbart! Var först lite tveksam till att flytta så långt söderut men efter att jag kom ner hit så har jag varit frälst.Ängelholm har allt. Folket är trevligt, staden är trevlig och jobbet är ännu trevligare!

Flyttade ner hit för två veckor sedan, det kunde ju börjat bättre än att dubbelsängen inte kom upp igenom trappen, vilket ledde till en oerhörd stress och ryggont, fick ju sova i min gamla 2 sits soffa under 2 dagar.
Nu är dock möblemanget löst och jag kan fokusera på sådant som känns viktigare.

Jobbet har vart kul, och tagit upp den mesta utav min tid. Det har vart mycket och sätta sig in i, men det har funkat exeptionellt bra. Jobbar temporärt från kansliet, i väntan på att mitt kontor ska bli färdigt, och det funkar utmärkt!
Vi står inför en tuff men utmanande tid framför oss! Det känns ändå som vi kan börja bygga och organisera nu när det ikväll vart klart att våran huvudtränare förlängde sitt kontrakt med 2 år. Kanon!

Sista hemma matchen för säsongen avslutades på bästa sätt! 2-0 seger hemma mot Väsby United, som lika gärna kunde slutat 4-0. Lite synd om Lukas och hans gäng, hoppas verkligen dom håller sig kvar ändå!

Var i förra veckan på utbildning på Bosön under 2 dagar ihop med alla sportchefer i Superettan och Allsvenskan. Väldigt roligt och intressant. Det var ju självklart lite nervöst med tanke på att man precis kommit in i matchen, men det funkade utmärkt och alla var såklart väldigt trevliga :)

Det vart en liten snabb genomgång på de sista veckorna, ska försöka krita ner mina tankar och funderingar varje kväll, så får vi se vad det leder till, kanske en framtida biografi? Från Degerfors till Champions League ska den heta isåfall..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0