Preston? Seriöst..

Har precis vaknat och gjort mig i ordning för dagen, kollade även ut igenom dörren för att se om någon tidning hade kommit, men icke. Statusen på HD sjunker kraftigt! haha..

Ganska skönt att kunna gå upp vid 10-tiden och inte behöva stressa på morgonen, det är en utav de många fördelarna med mitt jobb. Dock så bör jag tillägga att stressen ligger över mig som en hök resterande tid av dygnet, speciellt såhär in på slutfasen av Superettan, när det är som mest och göra, men jag klagar absolut inte!
Ska iväg till kontoret, där jag har 2 möten inplanerade. Ska även ringa runt lite och försöka få rätsida på vissa saker och ting.
Såg precis att TV4 sport visar Preston North End - Middlesbrough FC på lördag, och känner att nu är det nog dags och ta sig en funderare över vart vår kära värld är på väg..?


Låttips; Phil Collins - Dance into the light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0