Läser tidningsbudet min blogg?

Ja man kan ju börja undra? Det första jag såg när jag kikade ut igenom dörren var att tidningsfacket var fullt. YES!
Både DN och HD hade levererats. Sweet! Nu blir det att scanna igenom lite resultat etc innan det blir dags att gå till kontoret.
Rubin Kazan? Sweet! Oddset måste varit oändligt. Undra om någon satt en singel tvåa på den fajten med högre insats? Grattis nya Bill Gates typ.Såg ni föresten Rubin Kazans första mål? Once in a lifetime! Ungefär som deras vinst borta mot världens bästa fotbollslag.

Vad händer idag? Det blir att beta av några spelare, potentiella nyförvärv samt spelare från den befintliga truppen. Intressant. Väntar även på lite intressanta samtal. Jag kan ju tyvärr inte name-droppa någon än, men det kommer snart. Så fort någonting blir officiellt så ska jag ligga före ex HD (Som hämnd för uteblivna tidningar...) ha ha!

En sak jag kan säga, är att det kommer en college Amerikan och tränar lite idag, rent allmänt bara. Kan bli intressant, han har ganska bra meriter och referenser från Staterna. och NEJ jag har sjävklart inte ringt in en Amerikansk spelare mitt under säsong. Killen har vart här i ett par månader och bor hos sin kompis i ..., som även dom spelar i Superettan.

Låttips: James Morrison - Nothing ever hurt like you


Kommentarer
Postat av: camilla.

positivt överraskad! trodde inte du lyssnade på james morrison :)

2009-10-25 @ 19:10:32
URL: http://camillanorback.blogg.se/
Postat av: Micke

Jodå, såg honom live 06 och sen dess har jag vart frälst :)

2009-10-25 @ 20:39:27
URL: http://mickekallback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0