Kanon!

Idag var det en kanondag på jobbet! Mycket att göra, men det känns som det vart ganska mycket gjort också!
Kommer en kille och testar lite på träningen imorgon, ska bli kul och se vad han går för.
Egentligen är jag emot och testa spelare mitt under säsong, men med tanke på lagets tabellposition inför stundande säsongsavslutning så gjorde vi ett undantag denna gång. Vi får se vart det leder..

Kollade på Oskyldigt Dömd, där Micke Persbrandt missade en rättegång för han låg dyngrak i sängen.
Appropå dyngrak så såg jag en tidningsartikel om John Stamos häromdagen, han som spelar inneboende/kusin/bror eller liknande i Huset Fullt. Han hade tydligen varit ganska berusad i en Australiensisk talk show.
Det var ganska roligt att han i en intervju hade sagt att det kvittade, det var ju bara en Australiensisk talk show.

Imorgon blir det full rulle hela dagen, ska bli intressant! Undra hur det gått i dagens CL matcher föresten? Varför har jag inte kollat på någon match? Varför kollar jag Oskyldigt Dömd istället? Haha.. Attans att man ska komma på allting så här i efterhand.

Kvällens låttips blir någonting extra, det bjuds på dansk dynamit i form av just sådan musik som jag precis motsatt mig i tidigare inlägg. Men kvällen till ära så får jag väl försöka hjälpa damen med lite PR. Haha

Låttips: Sisse - Boom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0