Glädje!

Kom till kontoret vid 12.30 tiden idag.
5 Möten, 120 mail och 230 telefonsamtal senare är jag hemma i soffan och inväntar Danny Dyers Deadliest Men.
Jag klagar inte, jag känner bara en enorm Glädje!

Det är mycket som behövs göras så här i slutet av säsongen, vilket är väldigt intressant!
Jag hoppas självklart kunna presentera ett vasst nyförvärv inom en relativt snar framtid.
Truppen vi har måste dock vara en utav de bästa "grund trupperna" i Superettan. Många spelare med hög lägsta nivå, och med mångsidiga kvaliteter.
Under dagen tog jag mig en riktig funderare över en spelare som det vart ganska tyst om på senare tid, vi får se om hans namn dyker upp i framtiden. Känns intressant men jag måste lura lite till på det där..

Vilken glädje det vart när jag såg att dom ska visa Danny Dyers Deadliest Men's ikväll, ett program som jag tycker är väldigt underhållande och intressant. + till Danny Dyer som har en förjävla skön inställning.

Lite märkligt det här med badbollen och Liverpool , eller komiskt, eller kanske rent av tragiskt. Det är ju helt sjukt att ett sådant mål ens godkänns? Jag kan ju säga att om jag hade jobbat i Liverpools organisation, så hade jag varit tokig, skogstokig!

Imorgon blir det möte med sportgruppen, samt med en agent.
Vi får se vart det leder (Det sägs ju att alla vägar leder till Rom..) Hoppas kan man ju!

Låttips: Peter LeMarc - Sången dom spelar när filmen är slut


Kommentarer
Postat av: j.ruya

massiv blogg! ska bli mycket intressant att få följa il nouvo pradé.



mvh Johan

2009-10-20 @ 00:07:51
Postat av: LeMarc

Di har du kvar min benneton tröja ditt odjur?

2009-10-20 @ 01:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0