Hilton Copenhagen

Sådär! Nu var det morgon, och jag sitter här med en kopp te i vanlig ordning.
Vanlig och vanlig, det har ju i och för sig blivit ganska lite av den varan på senaste tiden..

Ska snart bege mig iväg till kontoret och fixa med flyg till Kastrup i Köpenhamn, har ett möte på Hilton i eftermiddag som jag ser fram emot..

Får se om jag blir kvar i Köpenhamn över kvällen, om jag tar tåget till Malmö eller om jag tar flyget hem till Ängelholm. Det återstår att se!

Sverige förlorade igår, det kunde ha blivit med mer än 1-0 mot ett B-betonat Italien. Synd att Ola inte fick spela mer, han är bra mycket vassare än Johan Elmander OCH Hysén. Micke "Frillan" Dorsin gjorde väl lite av en comeback i landslaget, kul för honom, ännu roligare för oss andra när han ersätts med Emil J..
SYND att Bosnien inte gick till VM, jag tror dom hade kunnat bli lite av en outsider, nu hamnar istället Portugal i VM, ett lag som alltid har höga förväntingar men som sällan infriar dom, lite som Spanien var fram tills EM.

Händer det något annat roligt att berätta? Helsingborg har ingen tränare, inte BOIS heller. Man märker väl av en smärre rivalitet mellan alla klubbar här nere.. Lite smålkul faktiskt!
Det verkar vara KAOS i HIF's organisation, lite synd med tanke på att dom har en jävligt ambitiös sportchef.
BOIS tror fortfarande att dom spelar i allsvenskan, och yttrar sig därefter, dom kan vara beredda på en rejäl omgång på Änglavallen säsongen 2010.

Nu bär det av mot la grande pölseland..

Låttips: Garth Brooks - We shall be free

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0